O kolačićima

  O kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće, neophodne za funkcioniranje stranice.

Nužni kolačići ne sadrže Vaše osobne podatke niti ih Banka povezuje s Vašim osobnim podacima.

Kolačiće možete onemogućiti promjenom postavki Vašeg preglednika, ali to može utjecati na funkcionalnost web stranice.

Više o korištenju kolačića možete pročitati u Izjavi o privatnosti.

 COVID-19

Sigurnost kartičnog plaćanja

PHISHING

Razvojem interneta prevaranti su razvili novu vrstu prijevare pod nazivom phishing, s ciljem prikupljanja vaših povjerljivih podataka. Phishing je vrsta socijalnog inženjeringa koja se odnosi na prijevare, kojima se prevaranti služe šaljući vam poruke putem elektroničke pošte, telefona, sms poruka ili društvenih mreža. Poruke koje vam šalju prevaranti izgledaju kao da ih je poslala KentBank (poruka može sadržavati sliku, logotip Banke i ostale kontakt podatke Banke).

Putem poruka prevaranti će od vas zatražiti osobne podatke, kao što je broj bankovnog računa, korisničko ime i lozinku, broj kreditne ili debitne kartice, PIN. Kao razlog zašto se od vas traže povjerljivi podaci, prevaranti će navesti razloge poput:

  • unapređenje usluge
  • unapređenje ili održavanje sigurnosnog sustava
  • potvrda korisničkog računa ili naloga za plaćanje
  • ponudu za povrat novčanih sredstava na vaš račun

Poruke koje su poslane u ime KentBank često nisu gramatički ispravne, stoga vas molimo da ih pažljivo pročitate kako biste lakše uočili prevarante.

Najčešće metode phishing-a:

  • zahtjev od klijenta da putem elektroničke pošte pošalje svoje povjerljive podatke, prevarant se lažno predstavlja kao djelatnik Banke i navodi potrebu prikupljanja podataka iz gore navedenih razloga,
  • lažni linkovi ili poveznice u elektroničkoj pošti koji klijenta vode na zloćudnu Internet stranicu gdje ga se traži da unese svoje povjerljive podatke,
  • poveznica koja klijenta vodi na Internet stranicu koja nije u vlasništvu Banke i pritom prikuplja podatke koje klijent unosi,
  • lažne pop-up obavijesti/prozori na Internet stranicama Banke s poljima za unos povjerljivih podataka.

 

Kako spriječiti phishing prijevare?

  • ne odgovarajte na elektroničke poruke koje traže vaše podatke, KentBank posjeduje vaše osobne podatke i od vas neće zatražiti da unesete lozinku, broj i PIN kreditne ili debitne kartice,
  • nemojte kliknuti na poveznice/linkove koje se nalaze u sumnjivim elektroničkim porukama, pogotovo ako niste sigurni tko je pošiljatelj takve poruke,
  • uvijek provjerite je li internet adresa na kojoj se nalazite, legitimna adresa Banke (adresa lažne Internet stranice može se razlikovati u jednom slovu),
  • Internet adresa KentBank koristi HTTPS protokol i započinje s HTTPS://,
  • ne otvarajte neočekivanu elektroničku poštu, SMS ili chat te nemojte kliknuti na poveznicu ili preuzeti i otvoriti privitke,
  • koristite osobni firewall i antisyware softver te ga redovno ažurirajte,
  • redovito pratite stanje vašeg računa.

U slučaju da su prevaranti uspjeli u namjeri ili su od vas pokušali pribaviti povjerljive podatke, obavezno

  • obavijestite KentBank kontakt centar na broj 0800 0006
  • izmijenite lozinku na računalu ili mobitelu
  • skenirajte svoje računalo s ciljem uklanjanja virusa i zlonamjernih sadržaja

KentBank će vas uvijek kontaktirati isključivo preko svojih službenih komunikacijskih kanala te od vas nikada neće zatražiti povjerljive podatke kao što su korisničko ime i lozinka.

Više o sigurnosti na internetu možete pronaći na ovoj poveznici