Informacije o načinu podnošenja prigovora za fizičke i pravne osobe:
Ukoliko smatrate da se Banka ne pridržava uvjeta iz ugovora o pružanju pojedinih bankovnih i/ili financijskih usluga, pripadajućih općih uvjeta ili zakonskih odredbi, imate pravo podnijeti pisani prigovor Banci.
Pisani prigovor možete podnijeti na jedan od sljedećih načina:
- slanjem e-mail-a na adresu: prigovori@kentbank.hr
- neposrednom predajom pisanog prigovora u svim poslovnicama KentBank d.d. za potrošače ili voditelju poslovnog odnosa za pravne osobe
- slanjem pisanog prigovora putem pošte na adresu: KentBank d.d., Gundulićeva ulica 1, 10000 Zagreb s naznakom "Prigovor"
- putem web stranice KentBank d.d. https://www.kentbank.hr/1730/prigovori
- putem usluge Internet bankarstva (e-Kent) ako ju imate ugovorenu