O kolačićima

  O kolačićima

Ova stranica koristi samo nužne kolačiće, neophodne za funkcioniranje stranice.

Nužni kolačići ne sadrže Vaše osobne podatke niti ih Banka povezuje s Vašim osobnim podacima.

Kolačiće možete onemogućiti promjenom postavki Vašeg preglednika, ali to može utjecati na funkcionalnost web stranice.

Više o korištenju kolačića možete pročitati u Izjavi o privatnosti.

 COVID-19

Sigurnost

Brinemo o vašoj sigurnosti

Internet, računala i mobilni uređaj sastavni su dio našeg života i ovim putem vam donosimo nekoliko savjeta kako da se zaštite na internetu.

Osobni podaci

Pravo na zaštitu osobnih podataka temeljno je pravo svakog čovjeka. Zaštitom osobnih podataka štitimo svoju privatnost, ali i ostala ljudska prava i slobode u prikupljanju, obradi i korištenju osobnih podataka. Zaštita osobnih podatka uređena je Općom uredbom o zaštiti podataka koja se primjenjuje i u Republici Hrvatskoj.

U posljednje vrijeme česti su pokušaji raznih vrsta socijalnog inženjeringa kojima se prevaranti služe kako bi došli do vaših osobnih podataka i pritom si protupravno pribavili financijsku koristi.

Ne dijelite olako svoje osobne podatke na internetu i društvenim mrežama, a svoje osobne podatke otkrivajte isključivo onim osobama i organizacijama kojima je to nužno kako bi ostvarili neko svoje pravo ili zahtjev.

Više o zaštiti osobnih podataka možete pronaći na službenoj Internet stranici Agencije za zaštitu osobnih podataka (www.azop.hr).

Krađa identiteta

Socijalni inženjering jedan je od najčešćih načina krađe identiteta, a najpoznatije metode su Phishing (putem elektroničke pošte) Vishing (telefonskim putem) ili Smishing (SMS porukom).

Phishing – prevaranti putem elektroničke pošte pokušavaju doći do vaših osobnih podataka. Obraćaju vam se generičkim nazivom, adresa pošiljatelja izgleda legitimno, poruka ima gramatičke pogreške, sadrži poveznicu ili privitak. Ne otvarajte takve poruke, ne klikajte na poveznicu i ne otvarajte privitke takvih poruka.

Vishing  - prevratni putem telefonskog poziva traže od vas da im otkrijete osobne podatke, podatke s vaše kreditne ili debitne kartice i slično. Mi posjedujemo vaše osobne i kartične podatke koji su nam potrebni za poslovanja, stoga, nikad od vas nećemo telefonskim putem zatražiti podatke s kreditne ili debitne kartice.

Smishing – pretvarajući se da su KentBank, prevaranti putem sms poruke šalju poveznicu na vaš mobilni uređaj koja vodi na lažnu internet stranicu banke. Nemojte kliknuti na poveznicu u poruci, ne odgovarajte na poruku i provjerite tko je stvarni pošiljatelj.

Kako se zaštiti od najčešćih financijskih prijevara pročitajte na internet stranici Hrvatske udruge banaka (www.hub.hr)

 

Internet kupovina

Kupovina putem interneta nikada nije bila tako jednostavna i brza kao danas, stoga kada kupujete na internetu pridržavajte se sljedećih savjeta kako bi vaša kupovina bila sigurna:

  • provjerite Internet trgovinu kada prvi puta kupujete na njoj,
  • kupujte isključivo kod poznate Internet trgovine,
  • provjerite posjeduje li Internet trgovina SSL certifikat,
  • pripazite na koju ste mrežu spojeni prilikom kupnje,
  • izbjegavajte Internet kupovinu kad ste spojeni na javne mreže,
  • izradite jake lozinke,
  • ako je moguće, koristite aplikaciju trgovca umjesto web trgovine,
  • provjerite recenzije trgovine,
  • provjerite ponavljajuće plaćanja,
  • ne ostavljajte podatke o kartici,
  • ne šaljite podatke o kartici putem elektroničke pošte ili SMS-om,
  • sačuvajte sve dokumente vezane za kupovinu putem internet trgovine,
  • provjerite uvjete dostave, reklamacije i povrat kupljene robe.

Zbog učestalih pojava prijevara obratite pažnju na to da prilikom primanja uplate novca nikad ne dijelite ili upisujete vaš CVC/CVV broj s kartice niti autorizirate transakciju.

Nikada ne šaljite fotografije platne kartice, serijski broj tokena ili jednokratnu zaporku. Broj IBAN-a je jedina informacija koju druga osoba treba znati kako bi vam uplatila novce.

 

Sigurne lozinke

Kvalitetna lozinka povećava razinu vaše sigurnosti, stoga:

  • izradite i koristite isključivo složne lozinke (koristite kombinaciju velikih i malih slova, brojeva i znakova),
  • ne upotrebljavajte istu lozinku za više računa, profila i slično,
  • mijenjate lozinke svakih nekoliko mjeseci,
  • nemojte lozinke nikom davati, čak ni članovima svoje obitelji,
  • koristite se sigurnom internetskom vezom,
  • lozinku nemojte spremati u vaš mobilni uređaj,
  • nemojte dopustiti da vaš preglednik automatski zapamti vašu lozinku.

KentBank d.d. svakodnevno radi na unapređenju sigurnosti i zaštiti svojih klijenata. KentBank d.d. može vas kontaktirati putem telefona ili elektroničke pošte, ali pritom od vas nikada nećemo tražiti:

  • podatke za pristup vašoj mobilnoj aplikaciji,
  • podatke za pristup vašem Internet bankarstvu,
  • podatke o vašem transakcijskom računu,
  • vaše kartične podatke (broj kartice, datum isteka kartice, CVV broj),
  • PIN za autorizaciju platnih transakcija,
  • ponovnu autorizaciju na nastavka korištenja blokiranih usluga KentBanke.

U slučaju da zaprimiti elektroničku poruku sumnjivog sadržaja poslanu u ime KentBank d.d., molimo vas da ne kliknete na poveznicu i ne otvarate privitke koji se nalaze u takvim porukama. U slučaju sumnje na prijevarne radnje molimo vas da kontaktirate KentBank Kontakt centar na broj: 0800 0006.