Zabilježen je povećan broj sofisticiranih phishing napada na poslovne korisnike Banaka u kojima napadač osim slanja poruke elektroničke pošte dodatno šalje i SMS poruku s lažiranim prikazom broja, odnosno zove korisnika Banke pri tome lažirajući prikaz broja pozivatelja. Lažirani brojevi koji se koriste u napadima su brojevi kontakt centara Banaka.
Tijek napada najčešće izgleda ovako:
- napadač šalje phishing poruku u kojoj navodi razlog zbog kojeg je potrebno ažurirati podatke (npr. zbog reguliranja statusa klijenta i provjere podataka u skladu sa zahtjevima prema AML/CTF)
- korisnici upisuju osnovne podatke u phishing formu, između ostalog i kontakt broj
- nakon popunjavanja forme slijedi poziv s lažiranog broja kontakt centra Banke
- napadač putem telefonskog razgovora traži dodatne osjetljive podatke, pristupa usluzi digitalnog bankarstvu i zadaje transakciju
KentBank nikada neće tražiti svoje korisnike da putem elektroničke pošte, društvenih mreža, mobilnih aplikacija za razmjenu poruka i sl. šalju svoje osobne ili sigurnosne podatke.
U slučaju da ste otvorili poveznicu i ostavili svoje podatke, ODMAH se javite u naš Kontakt centar 0800 0006 ili na e-mail: podrska@kentbank.hr.
Vaš KentBank