KentBanka, najbrže rastuća banka na hrvatskom tržištu, uz nove strateške smjernice koje će joj omogućiti daljnji razvoj i nastavak uspješnog poslovanja ima i novi vizualni identitet te novi koncept uređenja poslovnica. Banka je na razvoju novog vizualnog identiteta surađivala s kreativnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey, dok je u skladu s njime novi koncept uređenja poslovnica osmislila agencija za projektiranje, produkt dizajn i arhitekturu Brigada.
Vizualni identitet se temelji na simbolu šesterokuta. Šesterokut se može pronaći u geometriji islamske umjetnosti čime se stvara poveznica KentBanke s njezinim vlasnikom, turskom Süzer Grupom, no šesterokut je isto tako i univerzalni simbol koherentnosti, odnosno povezanosti. A upravo je povezanost s klijentima temelj na kojem KentBanka želi nastaviti razvijati svoje poslovanje. Prepoznajući da velik broj klijenata želi banku koja će ih podržati u ostvarenju njihovih i osobnih i poslovnih ambicija, koja ima izravan i osoban odnos s njima i pristupa im s poštovanjem i pažnjom, KentBanka upravo na takvom pristupu temelji svoju strategiju poslovanja u narednom razdoblju.
Govoreći o novom vizualnom identitetu Davor Bruketa, suosnivač i kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, je istaknuo: „Nenametljiv, diskretan i bezvremenski dizajn razvijen za KentBank prati poslovnu strategiju i govori o instituciji fokusiranoj na dugoročne odnose i osobni pristup svakom čovjeku. Govori također o vrhunskoj usluzi i najvišoj razini zadovoljstva klijenata odnosom i uslugama banke, možemo reći da govori o sojevrsnom “Ritz-Carltonu” među bankama“.
Novi koncept poslovanja KentBanke je svojevrsni odgovor na ubrzanu digitalizaciju i automatizaciju bankarskih procesa kojima polako nestaje osobni odnos s bankarom.
„Vrhunske usluge Internet i mobilnog bankarstva kod nas nisu zamjena za osobne odnose i izravan kontakt s klijentima. Dok nastavljamo razvijati digitalne usluge želimo biti i banka koja razvija i njeguje osobne i bliske odnose sa svojim klijentima. Naš je cilj odgovoriti na potrebe klijenata kroz personalizirani pristup i podršku u pravom trenutku i to ne samo kroz uobičajene bankarske usluge. Zato smo razvili i platformu KentKluba kojom naša podrška postaje još šira. Kroz učenje i umrežavanje unutar našeg klupskog prostora također ćemo podržavati naše klijente, a concierge uslugama koje će im nuditi klub želimo im pomoći i u organizaciji života kako bi dobili dodatno vrijeme da se posvete svojim interesima i aktivnostima koje ih vesele“, pojasnila je Aleksandra Cvetković, članica Uprave.
KentKlub je inovacija na domaćem bankarskom tržištu, a posebno uređen prostor nalazi se na najvišoj etaži poslovnice u centru Zagreba, u Gundulićevoj ulici, te je otvoren za klijente banke koji žele u sofisticiranom, neformalnom i ugodnom ambijentu provesti vrijeme, razgovarati o poslovnim ili financijskim temama, steći nova znanja na stručnim predavanjima ili se jednostavno opustiti na kraju radnog dana.
Uređenje klupskog prostora usklađeno je, naravno, s novim konceptom uređenja poslovnica. Osnovni doživljaj prostora prve novouređene poslovnice je ambijent koji omogućuje različite tipologije interakcije, od brzih transakcija na samom ulazu, prostora osobnih bankara sa zonama privatnosti, suvremenog uredskog prostora do spomenutog KentKluba u kojem se u opuštenoj, ali i poslovnoj atmosferi, organiziraju sastanci, edukacije, predavanja i slično.
„Organizacijom interijera spojili smo suvremene tehnologije i osobni kontakt te omogućili različite razine zona privatnosti ovisno o potrebama klijenata, a cijeli prostor estetski se bazira na tradiciji zagrebačkih donjogradskih interijera, gradskih kavana i poslovnih klubova te prepoznatljivih, ali suptilnih elemenata turskog dizajna. Većina korištene opreme je suvremeni namještaj domaćih proizvođača i dizajna isprepleten s unikatno dizajniranim i proizvedenim elementima te pokojim međunarodnim klasikom“, komentirao je Damjan Geber, kreativni direktor Brigade.